Hotel Victoria Cechini oferuje przytulne, komfortowe, przestronne i stylowe pokoje z wygodnymi łóżkami i funkcjonalną łazienką.
Do dyspozycji gości oddajemy 11 pokoi, w tym 2 apartamenty rodzinne.
LISTA POKOI:
- POKÓJ ECONOMY Z 1 PODWÓJNYM ŁÓŻKIEM
Pokój 2-osobowy z 1 podwójnym łóżkiem, z telewizorem LED, radiem, bezpłatnym Wi-Fi, lodówką, czajnikiem elektrycznym, funkcjonalną łazienką z prysznicem. Pokój bez balkonu, z uchylnym oknem dachowym, bez skosów.
- POKÓJ STANDARDOWY Z 1 PODWÓJNYM ŁÓŻKIEM
Pokój 2-osobowy z 1 podwójnym łóżkiem, balkonem, telewizorem LED, radiem, bezpłatnym Wi-Fi, lodówką, czajnikiem elektrycznym, funkcjonalną łazienką z prysznicem.
- POKÓJ LUX Z 1 PODWÓJNYM ŁÓŻKIEM I DOSTAWKĄ
Pokój dla 2-3 osób z 1 podwójnym łóżkiem i rozkładanym fotelem, opcja z balkonem lub bez, telewizorem LED, radiem, bezpłatnym Wi-Fi, lodówką, czajnikiem elektrycznym, funkcjonalną łazienką z prysznicem.
- APARTAMENT TYPU STUDIO 4 OSOBOWY Z DWOMA SYPIALNIAMI
Dwa stylowe pokoje ze wspólnym korytarzem i łazienką .
Pokój dwuosobowy z 1 podwójnym łóżkiem oraz pokój czteroosobowy z 1 podwójnym łóżkiem i dwuosobowym rozkładanym fotelem.
Pokoje z balkonami, telewizorem LED, radiem, bezpłatnym Wi-Fi, lodówką, czajnikiem elektrycznym, funkcjonalną łazienką z prysznicem.
- APARTAMENT TYPU STUDIO 5 OSOBOWY Z DWOMA SYPIALNIAMI , opcjonalnie z ANEKSEM KUCHENNYM
Dwa stylowe pokoje z balkonami, korytarz oraz prywatna łazienka.
Pokój dwuosobowy z 1 podwójnym łóżkiem oraz pokój trzyosobowy z 1 podwójnym łóżkiem i rozkładanym fotelem.
Pokoje z balkonami, telewizorem LED, radiem, bezpłatnym Wi-Fi, lodówką, czajnikiem elektrycznym, funkcjonalną łazienką z prysznicem.
- APARTAMENT DWUPOZIOMOWY 4 OSOBOWY
Do dyspozycji gości jest przestronny i bardzo komfortowy apartament, składający się z części dziennej przeznaczonej do wypoczynku lub pracy oraz części sypialnianej.
Na parterze znajduje się kuchnia z jadalnią oraz salon.
Na piętrze znajdują się dwie sypialne z 1 podwójnym łóżkiem oraz łazienka wyposażona w wannę z hydromasażem i pralkę.
|
|
Uwaga! Ceny na okres Świąt Bożego Narodzenia, okres sylwestrowo-noworoczny oraz na Święta Wielkanocne podane są zakładce OFERTY SPECJALNE.
Aktualne ceny na rok 2024/2025 *ceny mogą różnić się w okresie Festiwalu Kiepury (11-19.08) oraz podczas długich weekendów
CENNIK 2025r.:
POKOJE
|
Sezon letni *
01.06-01.10
[pokój/doba]
nd-czw/pt-sb
|
Sezon niski
15.03-06.06
01.10-15.12
[pokój/doba]
|
Sezon zimowy
3.01-15.03.2025
[pokój/doba]
|
Pokój 2-osobowy Economy |
300 / 330 zł |
290zł |
370 zł |
Pokój 2-osobowy Standard |
340 / 360 zł |
320 zł |
390 zł |
Pokój 2-osobowy Lux z możliwością dostawki |
360 / 380 zł
|
340zł |
420 zł |
DOSTAWKA osoba dorosła
dziecko 3-12l
|
120 zł
95 zł
|
100 zł
80 zł
|
135 zł
100 zł
|
|
|
|
|
Apartament dwupokojowy 4-osobowy
(2 pokoje 2 - osobowe)
|
600 / 640 zł |
580zł |
680 zł |
Apartament dwupokojowy 5-osobowy
(opcjonalnie aneks kuchenny) |
690 / 710 zł
|
650 zł |
750 zł |
|
|
|
|
|
|
|
|
Apartament 2-poziomowy 4-osobowy* |
|
|
|
część 4-osobowa:
2 sypialnie, 2 łazienki, kuchnia, jadalnia, salon
|
4000 zł* |
3000 zł*
|
5000 zł* |
* wynajem tylko na dłuższy okres (min. 7 noclegów),
|
|
|
|
Śniadanie jest wliczone w cenę noclegu (*nie dotyczy apartamentu dwupoziomowego)
Przy dłuższych rezerwacjach istnieje możliwość negocjacji cen. Dla stałych Gości przewidzieliśmy rabat.
- dodatkowe śniadanie – 25 zł/os
- dodatkowe śniadanie – 35 zł/os okres Świąteczno-Noworoczny
Dzieci do lat 3 bezpłatnie (bez świadczeń tj. osobnego miejsca noclegowego i wyżywienia)
Opłata uzdrowiskowa 6,20 zł/doba/osoba (płatna gotówką w recepcji)
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 a kończy się o godzinie 10:00
WARUNKI REZERWACJI
1. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego Gościa zadatku w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu
2. Zadatek o którym mowa winien być wpłacony w ciągu 3 dni od daty dokonania rezerwacji na konto:
Hotel Victoria Cechini Sp. z o.o.
ul. Pułaskiego 29
33-380 Krynica Zdrój
Konto: Bank Spółdzielczy oddział Muszyna-Krynica-Zdrój
Nr: 79 8809 0005 2001 0001 5541 0004
3. Nie wpłacenie zadatku w terminie 3 dni od daty dokonania rezerwacji skutkuje jej anulowaniem.
4. W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie ulega zwrotowi.
5. Pozostała należność jest płatna gotówką/kartą w dniu przyjazdu w recepcji Hotelu. Skrócenie pobytu wiąże się z koniecznością opłacenia należności za zamówione i odwołane usługi w wysokości 50% ich wartości. W przypadku rezygnacji Gościa w trakcie trwania doby hotelowej, Obiekt pobiera pełną opłatę za rozpoczętą dobę.
6. W przypadku skrócenia pakietów np. Święta Bożego Narodzenia, Sylwester, Święta Wielkanocne oraz długie weekendy: majowy, Boże Ciało, 15 sierpnia , koszt zamówionej usługi nie ulega zmianie.
REGULAMIN HOTELU VICTORIA CECHINI
- Pokój wynajmowany jest na doby
- Jedna doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00 dnia następnego
- Recepcja czynna jest od godziny 7:00 do godziny 19:00
- Podstawą zameldowania jest okazanie dokumentu tożsamości oraz podpisanie karty meldunkowej
- Zadatek wpłacany w celu potwierdzenia przyjazdu jest wliczony w cenę pobytu
- W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi
- Pokoje przydziela się w dniu przybycia. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu tylko w przypadku wolnych miejsc. Zamiar przedłużenia pobytu ponad okres wskazany w dniu przybycia lub rezerwacji Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10:00 w dniu, w którym upływa termin wynajmu pokoju
- Skrócenie pobytu wiąże się z koniecznością opłacenia należności za zamówione i odwołane usługi w wysokości 50% ich wartości. W przypadku rezygnacji gościa w trakcie trwania doby hotelowej, Obiekt pobiera pełną opłatę za rozpoczętą dobę.
- W przypadku skrócenia pakietów np. Święta Bożego Narodzenia, Sylwester, Święta Wielkanocne oraz długie weekendy: majowy, Boże Ciało, 15 sierpnia , koszt zamówionej usługi nie ulega zmianie.
- Cisza nocna trwa od 22:00 do 7:00
- Śniadanie serwowane jest w godzinach 8:00- 10:00
- W całym budynku dostępny jest bezprzewodowy Internet Wi - Fi
- Zapotrzebowanie na dodatkowe ręczniki, poduszki, kołdry prosimy zgłaszać w Recepcji
- Serwis pokoju (sprzątanie, wymiana ręczników) odbywa się na życzenie Gości lub co drugi dzień
- Mogą Państwo nieodpłatnie skorzystać z deski do prasowania oraz żelazka. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją
- W przypadku zagubienia kluczy Gość ponosi odpowiedzialność materialną w postaci pokrycia kosztów zakupu nowego kompletu
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go osób
- Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu
- Victoria- Cechini Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną
- Victoria - Cechini Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokoju grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te zostaną przechowane przez okres 3 miesięcy
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć drzwi i okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi
- W budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżania pokoju
- W obiekcie hotelu zwierzęta nie są akceptowane
- Hotel zobowiązany jest:
- zapewnić warunki pełnego wypoczynku Gościa;
- reagować na zgłoszone uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń, czystości;
-do nieodpłatnego świadczenia usług: budzenie na życzenie, przechowywanie bagażu, udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą.