Oferta

Rezerwacja:

od do osoby pokoje
Oferta

 

Hotel Victoria Cechini oferuje przytulne, komfortowe, przestronne i stylowe pokoje z wygodnymi łóżkami i funkcjonalną łazienką.

Do dyspozycji gości oddajemy 11 pokoi, w tym 2 apartamenty rodzinne. 

LISTA POKOI:

  • POKÓJ ECONOMY Z 1 PODWÓJNYM ŁÓŻKIEM 
    Pokój 2-osobowy z 1 podwójnym łóżkiem, z telewizorem LED, radiem, bezpłatnym Wi-Fi, lodówką, czajnikiem elektrycznym, funkcjonalną łazienką z prysznicem. Pokój bez balkonu, z uchylnym oknem dachowym, bez skosów.
  • POKÓJ STANDARDOWY Z 1 PODWÓJNYM ŁÓŻKIEM
    Pokój 2-osobowy z 1 podwójnym łóżkiem, balkonem, telewizorem LED, radiem, bezpłatnym Wi-Fi, lodówką, czajnikiem elektrycznym, funkcjonalną łazienką z prysznicem.
  • POKÓJ LUX Z 1 PODWÓJNYM ŁÓŻKIEM I DOSTAWKĄ
    Pokój dla 2-3 osób z 1 podwójnym łóżkiem i rozkładanym fotelem, opcja z balkonem lub bez, telewizorem LED,  radiem, bezpłatnym Wi-Fi, lodówką, czajnikiem elektrycznym, funkcjonalną łazienką z prysznicem.
  • APARTAMENT TYPU STUDIO 4 OSOBOWY Z DWOMA SYPIALNIAMI 
    Dwa stylowe pokoje ze wspólnym korytarzem i łazienką .
    Pokój dwuosobowy z 1 podwójnym łóżkiem oraz pokój czteroosobowy z 1 podwójnym łóżkiem i  dwuosobowym rozkładanym fotelem.
    Pokoje z balkonami, telewizorem LED, radiem, bezpłatnym Wi-Fi, lodówką, czajnikiem elektrycznym, funkcjonalną łazienką z prysznicem. 
  • APARTAMENT TYPU STUDIO 5 OSOBOWY Z DWOMA SYPIALNIAMI , opcjonalnie z ANEKSEM KUCHENNYM
    Dwa stylowe pokoje z balkonami, korytarz oraz prywatna łazienka.
    Pokój dwuosobowy z 1 podwójnym łóżkiem oraz pokój trzyosobowy z 1 podwójnym łóżkiem i rozkładanym fotelem.

    Pokoje z balkonami, telewizorem LED,  radiem, bezpłatnym Wi-Fi, lodówką, czajnikiem elektrycznym, funkcjonalną łazienką z prysznicem.
  • APARTAMENT  DWUPOZIOMOWY 4 OSOBOWY
    Do dyspozycji gości jest przestronny i bardzo komfortowy apartament, składający się z części dziennej przeznaczonej do wypoczynku lub pracy oraz części  sypialnianej.
    Na parterze znajduje się kuchnia z jadalnią oraz salon. 
    Na piętrze znajdują się dwie sypialne z 1 podwójnym łóżkiem oraz łazienka wyposażona  w  wannę z  hydromasażem i pralkę. 

 

Uwaga! Ceny na okres Świąt Bożego Narodzenia, okres sylwestrowo-noworoczny oraz na Święta Wielkanocne podane są zakładce OFERTY SPECJALNE.

Aktualne ceny na rok 2023  *ceny mogą różnić się w okresie Festiwalu Kiepury (11-19.08) oraz podczas długich weekendów

CENNIK 2023r.: 

POKOJE

Sezon   letni  *    

01.06-01.10

[pokój/doba] 

nd-czw/pt-sb

Sezon   niski

15.03-06.06

01.10-15.12 

 [pokój/doba]

Sezon zimowy

3.01-15.03

[pokój/doba]

Pokój 2-osobowy Economy 300 / 320 zł 280zł 360 zł
Pokój 2-osobowy Standard 340 / 360 zł 320 zł  380 zł 
Pokój 2-osobowy Lux z możliwością dostawki

360 / 380 zł 

340zł 400 zł

DOSTAWKA osoba dorosła

dziecko 3-12l

120 zł

95 zł

100 zł

80 zł

120 zł

100 zł

       

Apartament dwupokojowy 4-osobowy

(2 pokoje 2 - osobowe)

600 / 640 zł 580zł 660 zł
Apartament dwupokojowy 5-osobowy
(opcjonalnie aneks kuchenny)

690 / 710

650 zł 735 zł
       
 

 

   
Apartament 2-poziomowy 4-osobowy*      

część 4-osobowa:

2 sypialnie, 2 łazienki, kuchnia, jadalnia, salon

4000 zł*

3000 zł*

5000 zł*

* wynajem tylko na dłuższy okres (min. 7 noclegów),

 

     

Śniadanie jest wliczone w cenę noclegu (*nie dotyczy apartamentu dwupoziomowego)

Przy dłuższych rezerwacjach istnieje możliwość negocjacji cen. Dla stałych Gości przewidzieliśmy rabat.

  • dodatkowe śniadanie  – 25 zł/os

Dzieci do lat 3 bezpłatnie (bez świadczeń tj. osobnego miejsca noclegowego i wyżywienia)

Opłata uzdrowiskowa 5,40 zł/doba/osoba (płatna gotówką w recepcji)

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 a kończy się o godzinie 10:00

 

WARUNKI REZERWACJI

 

1. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego Gościa zadatku w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu

2. Zadatek o którym mowa winien być wpłacony w ciągu 3 dni od daty dokonania rezerwacji na konto:

Hotel Victoria Cechini Sp. z o.o.

ul. Pułaskiego 29

33-380 Krynica Zdrój

Konto: Bank Spółdzielczy oddział Muszyna-Krynica-Zdrój

Nr: 79 8809 0005 2001 0001 5541 0004

3. Nie wpłacenie zadatku w terminie 3 dni od daty dokonania rezerwacji skutkuje jej anulowaniem.

4. W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie ulega zwrotowi.

5. Pozostała należność jest płatna gotówką/kartą w dniu przyjazdu w recepcji Hotelu. Skrócenie pobytu wiąże się z koniecznością opłacenia należności za zamówione i odwołane usługi w wysokości 50% ich wartości. W przypadku rezygnacji Gościa w trakcie trwania doby hotelowej, Obiekt pobiera pełną opłatę za rozpoczętą dobę.

6. W przypadku skrócenia pakietów np. Święta Bożego Narodzenia, Sylwester, Święta Wielkanocne oraz długie weekendy: majowy, Boże Ciało, 15 sierpnia , koszt zamówionej usługi nie ulega zmianie.

REGULAMIN HOTELU VICTORIA CECHINI

  1. Pokój wynajmowany jest na doby
  2. Jedna doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00 dnia następnego
  3. Recepcja czynna jest od godziny 7:00 do godziny 19:00
  4. Podstawą zameldowania jest okazanie dokumentu tożsamości oraz podpisanie karty meldunkowej
  5. Zadatek wpłacany w celu potwierdzenia przyjazdu jest wliczony w cenę pobytu
  6. W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi
  7. Pokoje przydziela się w dniu przybycia. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu tylko w przypadku wolnych miejsc.  Zamiar przedłużenia pobytu ponad okres wskazany w dniu przybycia lub rezerwacji Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10:00 w dniu, w którym upływa termin wynajmu pokoju
  8. Skrócenie pobytu wiąże się z koniecznością opłacenia należności za zamówione i odwołane usługi w wysokości 50% ich wartości. W przypadku rezygnacji gościa w trakcie trwania doby hotelowej, Obiekt pobiera pełną opłatę za rozpoczętą dobę.
  9. W przypadku skrócenia pakietów np. Święta Bożego Narodzenia, Sylwester, Święta Wielkanocne oraz długie weekendy: majowy, Boże Ciało, 15 sierpnia , koszt zamówionej usługi nie ulega zmianie.
  10. Cisza nocna trwa od 22:00 do 7:00
  11. Śniadanie serwowane jest w godzinach 8:00- 10:00
  12. W całym budynku dostępny jest bezprzewodowy Internet Wi - Fi
  13. Zapotrzebowanie na dodatkowe ręczniki, poduszki, kołdry prosimy zgłaszać w Recepcji
  14. Serwis pokoju (sprzątanie, wymiana ręczników) odbywa się na życzenie Gości lub co drugi dzień
  15. Mogą Państwo nieodpłatnie skorzystać z deski do prasowania oraz żelazka. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją
  16. W przypadku zagubienia kluczy Gość ponosi odpowiedzialność materialną w postaci pokrycia kosztów zakupu nowego kompletu
  17. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go osób
  18. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu
  19. Victoria- Cechini Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną
  20. Victoria - Cechini Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa
  21. Gość nie może przekazywać pokoju osobom  trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę
  22. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokoju grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju
  23. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te zostaną przechowane przez okres 3 miesięcy
  24. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć drzwi i okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi
  25. W budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżania pokoju
  26. W obiekcie hotelu zwierzęta nie są akceptowane
  27. Hotel zobowiązany jest:

- zapewnić warunki pełnego wypoczynku Gościa;

- reagować na zgłoszone uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń, czystości;

-do nieodpłatnego świadczenia usług: budzenie na życzenie, przechowywanie bagażu, udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą.